Toiminnantarkastajan vaihtaminen kesken toimintakauden?

Voiko toiminnantarkastajaa vaihtaa kesken toimintakauden, esimerkiksi ylimääräisellä yleisellä kokouksella? Millaisilla perusteilla toiminnantarkastajan vaihtaminen on sallittua? Miellä on ongelmana toiminnatarkastaja, joka etsimällä etsii virheitä ja huomautettavaa toimintakauden asiakirjoista. Hän ei myöskään luovuta tilejä takaisin. Haluaa jatkuvasti keskustella yhdistyksen epäkohdista ja pyytelee anteeksi, ettei voi tätä ja tätäkään asiaa hyväksyä. Puheenjohtaja on kehoittanut häntä kirjaamaan kaikki asiat palautteeseensa, mutta tilejä ei tästä huolimatta ole saatu takaisin. Ongelma on tällä hetkellä henkinen. Olemme pieni yhdistys, jonka voimavarat menevät nyt tähän toiminnatarkastukseen. Koemme, että asian taustalla ehkä henkilökohtaistakin kiusaamista, mutta tähän vaikeata puuttua. Olisiko jollakulla vinkata miten toimia?