yhdistyksen nimen väärinkäyttö

Hei
Paikkakunnallani toimii kyläyhdistys, joka on laatinut kannaoton kyläalueemme kehittämisestä ja osoittanut sen kunnanviranomaiselle. Siinä on monia asioita jotka ovat kyseenalaistettavia eivätkä varmasti edusta kyläläisten näkemyksiä. Mutta yksi väite on mielestäni täysin kestämätön. Siinä väitetään yhdistyksen nimeä käytetyn useaan otteeseen väärin. Olen kysynyt mihin väite perustuu, mutta yhdistyksen halltus ei suostu vastaamaan minulle. Ollen myös tiedustellut eri viranomaisilta tämän väiteen todenperäisyyttä, mutta kellään ei ole siitä tietoa vai havaintoa. Niinpä tämä väite näyttä olevan alheelinen. Kuinka menettelen , jotta saan tästä olevat henkilöt vastuuseen ja väärän väittämän oikaistua. Poliisi ei ota asiaa tutkittavakseen , koska kyseessä ei ole mitään talousrikokseen viittaavaa